فرم

یاورنت شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ 0 دیدگاه ها

نظم و مدیریت سفارش ها از فرم ثبت نام ها شروع می شود، در فرم ها کلیه اطلاعاتی که مشتری و شما نیاز دارید وجود دارد که در ادامه توضیح می دهیم.


اطلاعات کسب و کار:

عنوان کسب و کار، آدرس محل فعالیت و شماره موبایل شما در سربرگ فرم ها به صورت اختصاصی درج شده است.

اطلاعات سفارش:

در بالا سمت چپ میزان پیش پرداخت، مانده حساب و کدپیگیری جهت مدیریت بهتر سفارش ها قرار داده شده است.

+ با توجه به مزیت های فرم ها بهتر است به مشتری فرم تحویل داده و پس از تکمیل و تحویل آن به شما، سفارش مشتری را انجام دهید.

+ برای هماهنگی بین کارکنان مبلغ سفارش، میزان مانده حساب و شماره پیگیری بر رو فرم ها نوشته شود.

مدارک و نکات مهم:

اطلاعات مورد نیاز مشتری اعم از مدارک ثبت نام، نکاتی که باید بداند و… در ابتدای هر فرم وجود دارد.

+ این اطلاعات، زمان و انرژی شما برای پاسخگویی به مشتریان را به حداقل می رساند.

توافقنامه:

در شرایط خاص(مشکل سایت، کندی سایت، خدمات اختصاصی و…) می توانید با مشتری توافق نمائید.

خدمات ارائه شده:

در این قسمت جهت آگاهی مشتری از خدماتی که انجام داده اید و همچنیین آکاهی سایر کارکنان از روند سفارش و جهت جلوگیری اشتباه در محاسبه هزینه ها، خدمات ارائه شده در روند سفارش لیست شده است.

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام:

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام با توجه به نوع ثبت نام مشتری قرار گرفته است.

 


+ از قسمت جستجو می توانید فرم مورد نظر خود را جستجو کنید.

+ جهت تست بعضی از فرم ها رایگان است و سایر فرم ها قابل خریداری است.

+ در صورت هرگونه نیاز به فرم می توانید از طریق تیکت یا شماره تماس پشتیبانی آن را اطلاع دهید، پس از بررسی در سریع ترین زمان ممکن فرم مورد نیاز ارائه می شود.