حساب کاربری

یاورنت شهریور ۲۴, ۱۴۰۲ 0 دیدگاه ها

بعد از ثبت نام، برای اینکه  از کلیه سرویس های یاورنت استفاده کنید لازمه اطلاعات حساب کاربری خودتون رو تکمیل نمائید.

اطلاعات کسب و کار 

اطلاعات کسب و کار

اطلاعات کسب و کار

 

نوع کسب و کار:

از لیست کسب و کارها، زمینه فعالیتتون رو انتخاب کنید.

+ با توجه به نوع کسب و کارتون سرویس های متفاوتی در ادامه دریافت می کنید.

+ دقت کنید، امکان ویرایش نوع کسب و کار پس از ثبت اطلاعات وجود ندارد.


عنوان کسب و کار:

نامی که کسب و کارتون با اون شناسایی میشه رو وارد کنید.

+ نام کسب و کارتون در پیامک های (سفارش های انجام شده، انجام نشده، نظرسنجی، پیامک به بدهکاران، پیامک به مشتریان، انصراف مشتری) برای مشتریانتون ارسال میشه.

+ هچنین نام کسب و کارتون در کانال اختصاصی، فرم نظرسنجی و… برای مشتری هاتون نمایش داده خواهد شد.

+ بهتره نام کوتاهی رو انتخاب نمائید.

+ دقت کنید، امکان ویرایش عنوان کسب و کار پس از ثبت اطلاعات وجود ندارد.

نظرسنجی

نظرسنجی


پروانه کسب:

برای احراز هویت می تونید اطلاعات خواسته شده رو ارسال نمائید.

+ در ادامه بخشی خدمات برای افرادی که احراز هویت شده اند به صورت اختصاصی ارائه می شود.

+ این قسمت الزامی نیست.


لوگو/نشان:

 لوگوتون رو بارگزاری کنید.

+ این قسمت الزامی نیست.

+ لوگو/نشانتون در فرم نظرسنجی، کانال اطلاع رسانی برای مشتری و در پروفایل سمت چپ برای خودتون نمایش داده میشه.

+ به صورت پیش فرض لوگو یاورنت برای مشتری و شما نمایش داده میشه.


استان/شهر:

استان و شهر محل فعالیت خودتون رو انتخاب نمائید.

+ دقت کنید، امکان ویرایش استان و شهر پس از ثبت اطلاعات وجود ندارد.

+ در ادامه بخشی خدمات برای یکسری استان ها به صورت اختصاصی ارائه می شود.


آدرس:

محل فعالیتتون رو وارد کنید.

+ زمانی که در حال ثبت سفارش هستین، می تونید این آدرس رو به پیامک ثبت سفارش مشتری اضافه کنید.
+ آدرستون در کانال اطلاع رسانی برای مشتریان نمایش داده میشه.

شماره تماسی که پل ارتباط مشتری با شما هست رو وارد کنید.

+ شمارتون در پیامک های (سفارش های انجام شده، انجام نشده، پیامک به بدهکاران) برای مشتریانتون ارسال میشه.

+ شماره تلفنتون در کانال اطلاع رسانی برای مشتری نمایش داده میشه.


کانال اختصاصی:

مثل سایر فضاهای آنلاین می تونید برای آگاهی مشتریانتون از آخرین اخبار و اطلاعیه ها، یک کانال اختصاصی داشته باشین، اما با این تفاوت که آخرین اخبار و اطلاعیه ها به صورت خودکار توسط یاورنت یا خودتون بارگذاری میشه.

+ میتونید در زمان ثبت سفارش یا ارسال پیامک به مشتریان آدرس این کانال رو برای مشتریانتون ارسال کنید.

+ لینک کانال را کپی کنید و در bio صفحات مجازی خود قرار دهید.

+ برای ورود به کانال نیازی به قندشکن نیست.

کانال اختصاصی

کانال اختصاصی


اطلاعات و صاحب کارت:

تعیین کنید که مشتری به چه کارتی واریزی داشته باشه.

+ موقع ثبت سفارش هایی که پرداخت نشدن می تونید به صورت خودکار اطلاعات واریز وجه رو برای مشتری پیامک کنید.

+ اطلاعات کارتتون برای پیامک به مشتریان بدهکار هم استفاده میشه.


زمان ارسال نظرسنجی:

تنظیم کنید لینک نظرسنجی بعد چند دقیقه برای مشتری ارسال بشه.

+ بعد ثبت هر سفارش لینک نظرسنجی برای مشتری ارسال میشه و مشتری می تونه نظرش ثبت کنه.

+ نظرات مشتری رو می تونید از قسمت نتایج نظرسنجی مشاهده کنید.


تنظیمات حساب کاربری


ارسال پیامک سفارش انجام شده :
برای سفارش های انجام شده پیامک روند سفارش و سایر اطلاعات کسب و کارتون ارسال میشه.
+ توصیه میشه فعال باشه.
+ در صورت غیرفعال بودن این گزینه، به صورت پیش فرض پیامک ثبت انجام سفارش برای مشتری ارسال نمی شه.
+ در صورت غیرفعال بودن این گزینه کانال اطلاع رسانی، اطلاعات واریز وجه، آدرس و تلفن برای مشتری پیامک نمی شود.
ثبت سفارش

ثبت سفارش


ارسال کانال اطلاع رسانی:
در پیامک ثبت سفارش، لینک کانالتون برای مشتری ارسال میشه.
+ توصیه میشه فعال باشه.
+ در صورت غیرفعال بودن این گزینه، به صورت پیش فرض کانال اطلاع رسانی برای مشتری ارسال نمی شه.


ارسال اطلاعات واریز وجه:
در پیامک ثبت سفارش های پرداخت نشده، اطلاعات واریز وجه برای مشتری ارسال میشه.
+ توصیه میشه فعال باشه.
+ در صورت غیرفعال بودن این گزینه، به صورت پیش فرض کانال اطلاع رسانی برای مشتری ارسال نمی شه.
اطلاعات واریز وجه

اطلاعات واریز وجه


ارسال آدرس:
در پیامک ثبت سفارش، آدرس برای مشتری ارسال میشه.
+ در صورت غیرفعال بودن این گزینه، به صورت پیش فرض آدرس برای مشتری ارسال نمی شه.

ارسال شماره تلفن:
در پیامک ثبت، شماره تلفن برای مشتری ارسال میشه.
+ توصیه میشه فعال باشه.
+ در صورت غیرفعال بودن این گزینه، به صورت پیش فرض شماره تلفن برای مشتری ارسال نمی شه.
شماره تلفن

شماره تلفن


گزارش شبانه:
میزان سفارش های انجام شده، میزان درآمد و تعداد نظرسنجی رو هر شب براتون پیامک میشه.
گزارش شبانه

گزارش شبانه


اطلاع از مشتری ناراضی:
اگه مشتری ناراضی داشته باشین بهتون اطلاع میده.
+ توصیه میشه فعال باشه.
اطلاع از مشتری ناراضی

اطلاع از مشتری ناراضی


مدیریت نارضایتی:
به مشتری اطلاع میده که عدم رضایتش توسط مدیر بررسی میشه.
+ توصیه میشه فعال باشه.
مدیریت نارضایتی

مدیریت نارضایتی


پیامک انصراف مشتری:
زمانی که سفارش انجام نشده رو انصراف/لغو بزنین به مشتری اطلاع میده که سفارشش لغو شد.

+ توصیه میشه فعال باشه.


 

 

فیلم آموزشی حساب کاربری