پاسخ سوال شما اینجاست
سئوالات متداول و پر تکرار سعی کردیم برخی از سئوالاتی که ممکن است برای شما بوجود آمده یا پیش بیاید را در اینجا بنویسیم و پاسخ دهیم.

پشتیبانی یاورنت به چه صورت است؟

پاسخگویی 24 ساعته به تیکت‌ها، پاسخگویی به تماس تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 16

آیا پس از پرداخت امکان ارتقا اشتراک وجود دارد؟

بله در هر زمانی که بخواهید می‌توانید اشتراک خود را ارتقا دهید و در صورت ارتقا نصف زمان اشتراک فعلی به اشتراک بالاتر اضافه خواهد شد.

در صورت عدم تمدید اشتراک، میزان شارژ قابل برگشت است؟

در زمان انقضای اشتراک، فعالیت اکانت شما متوقف نمی‌شود و بخش‌های یاورنت برای شما غیر فعال خواهد شد و اکانت شما به سرویس رایگان تبدیل خواهد شد.

آیا هم تیمی ها به اطلاعات مهم درسترسی دارند؟

از قسمت مدیریت هم تیمی می توانید دسترسی آنها را محدود کنید

فایل ها و سایت های مهم و آماده برای کدام سرویس فعال است؟

این اطلاعات فقط برای سرویس پیشرفته فعال و قابل استفاده است.

می توانیم رمز حساب کاربری را تغییر دهیم؟

از قسمت پروفایل نسبت به تغییر اطلاعات کاربری و رمز اقدام نمائید