درآمد و هزینه
تاریخ:
تاریخی که می خواهید درآمد و هزینه آن را ثبت نمائید انتخاب کنید.
درآمد ها
درآمد نقدی:
میزان درآمد نفدی خود را وارد نمائید.
+ هر یک از کارکنان به صورت مجزا باید درآمد نقدی خود را ثبت نمایند.
انتقال وجه:
میزان درآمد از طریق انتقال وجه را وارد نمائید.
+ هر یک از کارکنان به صورت مجزا باید درآمد انتقال وجه خود را ثبت نمایند.
کارتخوان:
میزان درآمد از طریق کارتخوان را وارد نمائید.
+ هر یک از کارکنان به صورت مجزا باید درآمد انتقال وجه خود را ثبت نمایند.
+ جهت مدیریت درآمد کارکنان بهتر است برای هر یک از کارکنان، کارتخوان مجزا تهیه شود.
درآمدکل:
کلیه درآمد های شما به صورت خودکار جمع شده و نمایش داده می شود.
هزینه ها
بازگشت وجه به مشتری:
در صورتی که به مشتری مبلغی برگشت داده اید در این قسمت وارد نمائید.
سایر هزینه ها:
سایر هزینه ها( مثل اجاره محل، خرید تجهیرات و …) را می توانید در این قسمت وارد نمائید.
هزینه کل:
کلیه هزینه های شما به صورت خودکار جمع شده و نمایش داده می شود.
توضیحات:
اگر توضیحی در مورد درآمد هزینه روزانه دارید این قسمت وارد نمائید.
درآمد خالص:
از تفریق درآمدکل منهای هزینه کل به صورت خودکار خالص درآمد جهت ثبت نمایش داده می شود.
+ اطلاعات درآمد هزینه پس از اتمام هر روز کاری باید توسط کارکنان ثبت شود.